ا

  • احمدی، رضا بررسی الگوی ساختاری اشیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی: نقش میانجی ارزش ذاتی تکلیف [دوره 9، شماره 1، 1402]

چ

  • چرامی، مریم بررسی الگوی ساختاری اشیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی: نقش میانجی ارزش ذاتی تکلیف [دوره 9، شماره 1، 1402]

د

  • درخشان، معراج بررسی نقش واسطه ای سبک های تفکر در بین جهت گیری ارتباطی خانواده و سلامت روان [دوره 9، شماره 1، 1402]

ر

  • ریحانی، محمدباقر بررسی نقش واسطه ای سبک های تفکر در بین جهت گیری ارتباطی خانواده و سلامت روان [دوره 9، شماره 1، 1402]

ز

  • زارعی، رقیه بررسی نقش واسطه ای سبک های تفکر در بین جهت گیری ارتباطی خانواده و سلامت روان [دوره 9، شماره 1، 1402]

ع

  • علی زاده، محسن بررسی نقش واسطه ای سبک های تفکر در بین جهت گیری ارتباطی خانواده و سلامت روان [دوره 9، شماره 1، 1402]

غ

  • غضنفری، احمد بررسی الگوی ساختاری اشیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی: نقش میانجی ارزش ذاتی تکلیف [دوره 9، شماره 1، 1402]

ف

  • فارسیمدان، الهام بررسی الگوی ساختاری اشیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی: نقش میانجی ارزش ذاتی تکلیف [دوره 9، شماره 1، 1402]